dag15 woensdag 13 juni - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag15 woensdag 13 juni - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag15 woensdag 13 juni

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 15 woensdag 13 juni Riga- Paru 221 km.
Flink de smoor in.
Hans weer naar klanten en ik om 9 uur in Riga vertrokken richting Paru, en weer binnendoor natuurlijk, nou dat heb ik geweten, ik heb zeker 80 km op grint, zand, maar vooral op stof paden gereden, tussen de vrachtwagen door want ze waren de weg op aan het knappen. Soms dacht ik weer eens dat ik eindelijk weer op de verharde weg zat maar dat maar van korte duur, wat ik kreeg weer open asfalt voor de kiezen, lekker is toch anders. De grens over bij Estland werd de weg nog erger, wat een bende. Stof, stof en nog eens stof en het ergste was het als er een vrachtwagen je tegemoet kwam. Ik was blij dat ik om 2 uur in Paru was, dat is een leuk kustplaatsje. Hans had Hotel Hansalinn besproken van een Nederlandse eigenaar. Met een Nederlandse kok die voor ons een geweldige biefstuk klaar gemaakt heeft. s`Avonds zijn we samen met hem gaan kijken hoe Nederland van Duitsland voetbal les kreeg. Wat een deceptie, ik kon geen slok door mijn keel krijgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 49826

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: