dag 29 doorrijden - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 29 doorrijden - Reisverslag uit Kiev, Oekraïne van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 29 doorrijden

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

30 Juni 2012 | Oekraïne, Kiev

Dag 29 woensdag 27 juni Worclow - Bergen op Zoom 1080 km
Om 8.00 vertrokken om ergens halverwege Duitsland te overnachten. Voor de grens nog even de motor vol laten tanken met goedkope Poolse benzine en dan maar het gas erop. Alles ging goed , weer goed, weg goed. Ik had het naar mijn zin, totdat de motor er na 400 km mee stopte. Gelukkig vlak bij een parkeerplaats waar ik hem het laatste stuk naar toe geduwd heb. Geen benzine meer , bij de laatste benzinepomp hadden ze natuurlijk de tank niet helemaal vol gedaan. Ik heb wel aan 20 automobilisten om benzine gevraagd, gelukkig wilde er een mij naar het volgende benzinestation brengen waar ik een jerrycan gevuld heb met benzine en weer terug gelift ben naar mijn motor. Dit Poolse geintje kosten me wel zeker twee uur. Doordat er veel aan de weg gewerkt werd, schoot het niet echt op en het begon ook nog te regenen, stoppen voor een regenpak aan te trekken was geen optie, nergens geen parkeerplaatsen, dus dan maar doorrijden. Zin op nog een hotel op te zoeken had ik ook niet dus dan maar doorrijden naar huis. Ik kwam daar om 10.00 aan als een verzopen kat, naar ik kon wel lekker na bijna 30 dagen in mijn eigen bedje slapen.Eindelijk .Trusteeeeeeeeeeeeee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oekraïne, Kiev

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 49787

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: