dag 26 vakvrouwen - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 26 vakvrouwen - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 26 vakvrouwen

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

25 Juni 2012 | Oekraïne, Lviv

Dag 26 zondag 24 juni. Kiev- L`viv 570 km
Om 12 uur weg gereden, beetje hoofdpijn van alle leermomentjes gisterenavond. Steen goede weg, twee keer aan gehouden, voor “te snel” rijden, een keer 40 euro, na onder handelingen,(de vraagprijs was honderd euro) in de Oekraïense economie gepompt. De tweede keer mocht ik mede door mijn charme doorrijden. Niet slecht, gemiddeld 20 euro. Ik kom aan in L`viv mooie stad, mooie gebouwen kinderkoppen bestrating, alleen de kinderkoppen moeten alleen nog even een beetje vlak gelegd worden, wat een bende, en dat in het centrum van een stad met 1 miljoen inwoners. Hotel Opera, mooi hotel. Voetbal in een restaurant bekeken en naar afloop naar een disco. Ja mannen, die vrouwen hier beheersen hun vak, het zijn echt vakvrouwen. Hoe lang? Ik denk totdat het eerste kindje geboren wordt, en daar na mogen ze weer alles eten, en zo veel. ik blijf hier nog een nachtje Trusteeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 25 Juni 2012 - 15:22

    Marc Govers:

    Hey Piet,

    Het zijn weer moe verhalen kerel :-) Ik ben erg benieuwd naar de foto's ;-)
    Doe rustig aan en tot 'straks'

    Groet

  • 25 Juni 2012 - 17:15

    Chris:

    Hoi Piet het gaat allemaal prima zo te zien maar het begint aardig op een kroegentocht te lijken ik hoop dat je ook nog tijd hebt gehad om de nodige foto,s te maken groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oekraïne, Lviv

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 49787

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: