dag 25 warm blijven - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 25 warm blijven - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 25 warm blijven

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

25 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 25 zaterdag 23 juni Orol – Kiev 742 km.
Grote paniek: de verjaardag van mijn grote vriendin Carla, en ik heb al drie dagen geen service in mijn telefoon en ik wil haar feliciteren, alles geprobeerd het bleek onmogelijk, ik kan ook geen ijzer met handen breken. De weg was slecht veel weg werkzaamheden dus ik kwam redelijk afgebrand in Kiev aan. Daar veel afzettingen i.v.m. de voetbal, druk en vindt dan maar een betaalbaar hotel. Na zeker tien hotels af te zijn geweest eindelijk plek. 1 nacht 175 euro, tweede nacht , 375 euro. Weer i.v.m. de voetbal. Een nacht geboekt. Na de gebruikelijke degelijke sanitaire opknapbeurt , naar de bar. Kom daar een Belg tegen die met twee vrienden daar is voor de voetbal. Borreltje gedronken en ik ben met een van hen naar de voetbal gaan kijken. De ander 2 hadden meer zin in betaalde knuffel activiteiten. Neem de markt van Bergen, die 100 keer achter elkaar geplaatst, zet daar 8 mega beeld schermen op, 200 biertap plaatsen en 50.000 man, dan weet je ongeveer bij benadering waar ik tussen gestaan heb. Na afloop van de voetbalwedstrijd zijn we met de taxi naar die andere mannen gegaan,waarna we weer met de taxi naar een soort Cirque du Solei gereden. Daar deden vrouwen die wel heel weinig om het lijf hadden,want dat zit toch maar in de weg, levensgevaarlijke acts op wel schoenen van 25 cm hoog, gelukkig stonden overal genoeg palen waar ze zich aan vast konden houden. Jammer er mochten geen foto`s gemaakt worden, begrijpelijk dat er dan ook zo weinig chinezen rondliepen. Na de nodige wodka`s om toch een beetje warm te blijven, zijn we netjes om 5 uur terug naar het hotel gereden. En daar stonden ook al dames op super hoge hakken een work out te doen aan palen, ik denk dat een nieuwe rage wordt, zoals vroeger de hoela hoep. Deze keer zonder een borrel te drinken gaan slapen. Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

  • 27 Juni 2012 - 23:07

    Parvaneh:

    Hoi buurman

    Zo te lezen je hebt het heel goed naar je zin:)
    Geniet van je reis en doe voorzichtig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 49826

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: