Dag 13 pisssssssssssssssssa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu Dag 13 pisssssssssssssssssa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

Dag 13 pisssssssssssssssssa

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 13 maandag 11 juni Siauliai

Volgende morgen regen, veel regen het kwam er met bakken uit. En koud, die deze waterkou die ik zo dikwijls gehad heb deze reis. Dan maar een bakkie doen, daar na nog maar een bakkie, het was om triest van te worden. Ik ben van kwaaiigheid een winterjas gaan kopen, wat ik was het goed zat. Daarna hielt het op met regen. Om 4 uur stond Hans bij het hotel waar het al eerder over gehad heb. Samen met hem maar de pizzeria die ik gisteren `ontdekt` had en we hebben samen na de nodige bierjes samen de grootste pizza gegeten die ik ooit gezien heb doorsnee zeker 60 cm. Zoals ik al eerder vermeld heb, na de nodige biertjes, want zonder die biertjes hadden we hem niet opgekregen.

  • 20 Juni 2012 - 20:50

    Piet Bruys:

    Dag naamgenoot,

    Ik begon me een beetje ongerust te maken, zolang geen reisverslag. Hij zal het misschien druk hebben, dacht ik. En dat blijkt te kloppen.
    Ik heb trouwens behoorlijk genoten van je reisverslagen. Je schrijft nog steeds zoals je praat.
    Ik wens je een goede reis met nog meer bijzondere ervaringen!
    Groet,

    Piet Bruys

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 49820

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: