Dag 12 verkeerd voorgelicht - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu Dag 12 verkeerd voorgelicht - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

Dag 12 verkeerd voorgelicht

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 12 zondag 10 juni Palanga –Siauliai 184 km

Omdat ik van de hotelier te horen had gekregen dat het de volgende dag slecht weer zou worden ben ik een dag eerder dan de bedoeling was richting Siauliai ge gereden. Ik kwam door kleine dorpjes met veel landbouw, over redelijk goede wegen, netjes onderhouden akkertjes en iedereen had een groentetuin. Ik denk dat er ook veel een knorretje of een koetje in de stal had staan dus deze mensen zijn volgens mij selfsupporting. Ik kwam ook nogal eens een wat vervallen gebouwen tegen met daarvoor roestige landbouwwerktuigen, waarschijnlijk landbouw coöperaties uit het vroegere communistische regime. Ook veel ooievaren, overal ooievaren, werkeloze luie ooievaren, dat moet wel, want ik snap niet dat in een zo dun bevolkt land, waar zo weinig kinderen geboren worden, of zouden die kinderen hier op en andere manier gebracht worden. Ik kwam om 4 uur in het hotel aan wassen- plassen- poetsen, de stad in. Gezellig stadje met leuke restaurantjes allemaal goed en leuk. En een lekkere pizza gegeten.

  • 21 Juni 2012 - 11:25

    Martin :

    Piet,
    Ik ben blij weer van je te horen. Via Piet's Spot wist ik dat je onderweg bent, echter je verslagen miste ik. Heeft misschien te maken met censuur in Rusland!
    Vermaak je en doe voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 49822

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: