dag 17 Helsinki lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 17 Helsinki lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 17 Helsinki lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 17 Vrijdag 15 juni Tallinn- Helsinki 12 km.
Hans weer terug naar Nederland, zijn missie zit erop, ik sta er weer alleen voor, en mijn missie gaat weer verder. De afgelopen tijd begint het langzamerhand op een saai reisje op de Rijn te lijken, hartstikke leuk maar: saai ,saai. Ik wil wel een beetje actie , voor Rijnreisjes voel ik me te jong.Op naar de ferry, om 09.30 varen en dan de aankomst in 11.30. Helsinki. Op de boot een aardige motorrijdende Belg tegen gekomen die richting Noorwegen van plan was te rijden. Op de boot ook een hotel in Helsinki gereserveerd. Aangekomen in Helsinki groot probleem!!! Mijn Garmin herkende de weg niet. Dus dan maar naar het centrum. Twee keer vragen en ik stond voor mijn hotel, wat een vriendelijke mensen wat een verademing, een totaal ander wereld. Mijn hotel was in het centrum en het barsten er van de kroegen. Wat rond gelopen en daarna lekker in mijn eentje een geweldig leuke kroegentocht gedaan. Veel leuke mensen(soms zat) ontmoet dus laat naar bed. De volgende dag gevraagd of ik nog bij kon boeken dat ging niet dus daar na om 11.00 uur vertrokken naar St. Petersburg

  • 28 Juni 2012 - 13:50

    Rik De Brauwer:

    hey Piet, een berichtje van die ' aardige motorrijdende Belg " die je ontmoete op de ferry naar Helsinki .... Alles OK ondertussen ?
    Ik ben inderdaad doorgereden tot aan de Noorse Lofoten ... prachtig, zoals je al zei ... gisteren thuis gearriveerd, het werken kan weer beginnen .... daar heb jij geen last van hé ?
    Doe het nog goed, have fun !
    groeten,
    Rik
    www.himalaya11.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 49826

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: