Dag 21 Moskwa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu Dag 21 Moskwa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

Dag 21 Moskwa

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 21 Dinsdag 19 juni St. Petersburg - Moskou 800 km
Vandaag na weinig geslapen te hebben om 9.00 weg gereden uit st. Petersburg wat een klote weg. Veel vrachtwagens. Veel weg werkzaamheden. Drie baans. Ik wil niet opscheppen maar ik heb best op slechte wegen gereden, maar als ik nu ergens de pest in heb dan is dat om over pas gefreesde wegen te rijden, die heb ik vandaag maar genoeg gehad ik denk 80 km lang op een motor staan die als een dweil onder je zit en ook zo over de weg gaat, met achter je een toeterende vrachtwagens Dat is niet mijn favorieten bezigheid. Ik kwam om 6 uur steen kapot aan in Moskou. Hartstikke druk veel borden maar niet een ervan kan je lezen. Sta je goed vindt dan maar een hotel. Ik heb nog 2 uur rond gereden daar, niks gevonden. Toen een taxichauffeur maar gevraagd om naar het hotel wat ik van een rus gekregen heb in Petersburg. Hij reed voor en na een uur door een druk Moskou, met een enthousiaste chauffeur die keer op keer zijn duim omhoog stak. Kan ik nu begrijpen dat er russen zijn die een hekel een taxichauffeurs en motorrijders hebben met name Nederlandse, als ze nog niet hadden, dan hebben ze het nu wel. Mooi hotel, groot, allemaal goed. Uiteindelijk mooie dag geweest. Ik denk dat ik wel zal pitten deze keer zonder borrel, trusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 49825

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: