dag 23 knorretje - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 23 knorretje - Reisverslag uit Warschau, Polen van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 23 knorretje

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

25 Juni 2012 | Polen, Warschau

Dag 23 donderdag 21 juni Moskou 0 km
Vanmorgen met de metro naar het rode plein, van mijn hotel uit stond ik in 15 minuten op het rode plein. Het weer was goed en ik heb een citytour gedaan. Heel mooi duurde twee uur en ik heb daar de bekendste bezienswaardigheden gezien teveel om op te noemen. Iemand die naast me zat was een zekere Marina, sprak redelijk goed engels, aardig mens, hart op de juiste plaats, en de rest trouwens ook. want haar exterieur was ook het bekijken waard. Met haar ben ik naar ook naar barbera project gegaan dat is een straat met veel kunstenaars en zo, een soort Russisch mon martre. Weer was goed, drank was goed, eten was goed, alles goed. Marina wilde nog beter kennis met me maken, maar ik had al zoveel indrukken opgedaan, dit zou teveel voor me geworden zijn, ik ben ook maar een mens, en ik weet mijn beperkingen. Terug in het hotel aan gekomen werd ik door een wel zeer bevallige dame aangesproken voor een erotische massage,prijs 150 euro! Hallo, 150 euries! Dat vond ik wel buiten iedere proportie, we hier zitten wel in Rusland, voor 150 euro heb je een hier heel varken, geslacht en wel,( diepvries klaar) Na haar dit gezegd te hebben, wenste ze me sympathiek sweet dreams toe. Ze zal wel over dat varken bedoelt hebben, ik wenste haar hetzelfde toe, over die 150 euries natuurlijk. Trusteeeeeee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Warschau

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 49826

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: