dag 42 vrijd. 20 mei ik krijg een sik van die sick - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 42 vrijd. 20 mei ik krijg een sik van die sick - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 42 vrijd. 20 mei ik krijg een sik van die sick

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

23 Mei 2011 | India, Dehra Dūn

Dag 43 vrijdag 20 mei
Bierdrinkende Sicks
Van Anantnag naar Jamna 269 km
Het is hier 21.00 uur en ik heb het weer voor elkaar, zit achter mijn tweede halve liter biertje, heb net een heerlijke kip curry achter de kiezen en zit de afgelopen dagen voor mezelf te evalueren. In de hoek van het restaurant zit een Sick naar me te lonken, die vent zal wel niet goed bij zijn hoofd zijn pas geopereerd zeker, want hij heeft een doek rond zijn kop omgedraaid. Vanmorgen een hartverwarmend afscheid gekregen van de lieve familie waar ik geslapen heb, van mijn gastheer kreeg ik zijn zonnebril en een knuffelbeest voor mijn kleindochter, waar ik gisteren uitgebreid over verteld had. Ik heb de laatste tijd ook nogal last van hoesten door die stof hier, dus van hem kreeg ik ook nog wat stofkappen mee. Pa beloofde dat hij in training zou gaan. Dus om 10.00 uur weggereden het zag er naar uit dat het vandaag een makkie zou worden, even 200 km naar Jamna doen, een hotel zoeken en dan wat eten en drinken en dan nog wat ervaringen inkloppen, peace off cake, tijd genoeg, tenminste dat dacht ik. Als ik niet drie keer had moeten stoppen voor geweldige regen en hagelbuien, met bijna hoogerheidense hagelstenen, en dat in de bergen, met dat verkeer hier, dat is geen lolletje. In India rijden ze links, volgens de wet, hier rijden daar waar er plaats is, en dat kan overal zijn, geen probleem als ze dat achter je doen, maar niet voor je, want dan is het oppassen geblazen, ik bedoel tegemoet komend verkeer. Ik heb vandaag nog al eens bijzonder creatief met mijn motor om moeten gaan , om een frontale confrontatie uit de weg te gaan. Maar ik kom hier de stad Jamna binnen , en zie een bijzonder stoffig hotel/bar/restaurant bord, met namen de bar dat wekte mijn nieuwsgierigheid op, ik naar binnen , ze hadden een nette kamer, brommer achter slot, goed restaurant , lekker bier , alleen die hinderlijke naar aandacht smekende Sick nog, ik denk dat ik mijn tong maar een naar hem uitsteek, misschien helpt dat , als hij daarna niet ophoud met lonken, onderneem ik actie of, dat hij een tijdje niet meer kan lonken, of dat volgende hersenoperatie met wel heel veel spoed moet gebeuren.

  • 24 Mei 2011 - 20:34

    Karen:

    Misschien heeft hij nog nooit een Europeaan van jou formaat gezien..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 49807

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: