Dag 43 zaterd.21 mei Koeien - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu Dag 43 zaterd.21 mei Koeien - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

Dag 43 zaterd.21 mei Koeien

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

23 Mei 2011 | India, Dehra Dūn

o Dag 43 Zaterdag 21 mei
van Jamnu naar Ludhiana 360 km.
Koeien.
Vanmorgen al om 10.00 weggereden, richting Dehra Dun, ik zou wel zien hoe ver ik zou komen. Het was warm 39 graadjes en dat is niet echt lekker op de brommer. Dus dat werd zweten, en een keer meer stoppen dan anders, alleen die mensen hier , zo gauw dat je stopt komen ze naar je toe als vliegen op stront, zitten overal aan, en steeds de vraag naar de price, uiterst irritant. Het was al zo erg, ik overdrijf niet, dat toen ik stopte, er een hele bus met mensen naast me kwam staan, en die kwamen al uit de bus en naar me toe, het werd me allemaal te veel, ik gaf gas en ze bekijken het maar. De natuur was schitterend de wegen waren erbarmelijk, en het verkeer een verschrikking, daar heb ik het al meer overgehad, je moet hier gewoon weg blijven met een BMW. De dorpjes waar ik doorheen ben gekomen waren echt Indisch, vies, vuil, stoffig, soms complete vuilnisbelten , ze gooien hier alles gewoon weg, ook als je achter een auto rijd word alles wat ze niet meer nodig hebben gewoon het raam uitgegooid. Koeien zie je hier ook in alle kleuren en maten en die lopen, liggen, staan overal soms midden op de weg en iedereen rijd er gewoon omheen en niemand kijkt er van op. Ik ben tegen 5 uur in Ludhiana aan gekomen ik dacht tijd voor een hotel met een internet aansluiting te zoeken. Ik ben er bij vier langs geweest, tevergeefs. Uiteindelijk ben ik beland in een hotel niet ver van het centrum , en lag om 8.00 te slapen. Terusten

  • 24 Mei 2011 - 20:39

    Karen:

    Nou, dan maar snel weg zien te komme n'uit India. Het is er vies, vuil en de mensen zijn opdringerig! Maar ja, aan de andere kant is de omgeving wel mooi en het eten lekker.........hmmm! Geniet van de aandacht! Grtjs ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 49810

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: