dag 36 14 mei Probleem? wat Probleem? - Reisverslag uit Jammu, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 36 14 mei Probleem? wat Probleem? - Reisverslag uit Jammu, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 36 14 mei Probleem? wat Probleem?

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

14 Mei 2011 | India, Jammu

Dag 36 zaterdag 14 mei
Van Amrisar naar Jammu 210 km
Probleem ? Wat probleem?
Vanmorgen 8.00 opgestaan in het hotel was geen ontbijt te krijgen, dus de straat maar opgegaan en ze waren de straat met man en macht schoon aan het maken dit had ik niet verwacht, zeker niet in India. Het ontbijt bestond uit een smakelijk brood in de vorm van een pannenkoek met twee sausen een fles water erbij en dat was het, kosten 30 roepies ) 50 eurocent). In het hotel aangekomen nog wat ervaringen opgeschreven, en doordat internet het niet deed niks door kunnen sturen. Ik ben om 12.00 weggereden richting Srinagar. Nou moet je weten dat mijn brommer in Iran en Pakistan al een bezienswaardigheid was, hier is het helemaal erg, het is om er knettergek van te worden, brommers die je links en rechts inhalen om dat ding te bekijken, toeterende auto´s, als je stopt heb je zo 30 man om je heen staan,niet leuk , zeker niet als je al aandacht voor het verkeer nodig hebt, en je ook soms nog de weg moet zoeken. Op de 2 baans weg was het druk met vrachtauto´s , we reden gewoon in file, tel daar bij de kijkende en toeterende automobilisten en brommers nog eens op, ik had het niet naar mijn zin, ik werd erg gewoon chagrijnig van. Nou kom ik tussen twee vrachtwagen te zitten en de achterste probeerde zowat mijn achterlicht eraf te rijden, dus omdat te voorkomen nog dichter op mijn voorganger gaan rijden, ik was al een paar keer uiterst links gaan rijden zodat de vrachtwagen die achter me zat voorbij kon , maar hij bleef gewoon achter me rijden. als ik achterom keek zag ik de lachende smoel van die vrachtwagenchauffeur met twee duimen in de hoogte, die was dus verliefd, ik niet. Dat heeft zo zeker een half uur geduurd. Ik was het op een zeker moment zo stront zat, ik stopte mijn motor stapte in de linkse kant bij de vrachtwagen in gaf hem een hand en met de andere haalde ik zijn sleutels uit zijn contactslot stapte weer snel uit, ging op mijn motor zitten, de chauffeur kon zijn auto niet uit want daar reed verkeer, de vrachtwagen die voor me reed was ondertussen al zeker 200 meter verder, gaf gas en gooide de sleutels in de brem. Doei. Ik daarna lange tijd geen auto´s meer achter me gehad, probleem opgelost. Door al dat gedoe was ik het zat en heb een hotel opgezocht, 5 sterren, net lekker gegeten , ik stuur dit nu op en ga pitten. Trusten.

  • 14 Mei 2011 - 23:21

    Chris:

    piet maak je niet zo druk je bent op vakantie had hem gewoon laten passeren dan had je achter hem aan kunnen rijden je drinkt toch af en toe wel een biertje want van al dat water daar wordt je ook niet vrolijk van of staat daar de doodstraf op nou veel rijplezier en op naar nepal

  • 15 Mei 2011 - 05:11

    Cecile:

    het is ook een ervaring om te voelen wat filmsterren ervaren wanneer ze zich op straat wagen, kunt u hierover ook meepraten!

  • 15 Mei 2011 - 09:52

    Marion:

    Gelukkig dat je nu in India zit. Eindelijk kun je nu wat dingen gaan bekijken zonder begeleiding.
    Op het feestje waren alle vrienden, incl. de Arjan clan. En het was of je erbij was, want er werd druk over je gesproken. Veulleutdaarro en misschien tot Skypes. Kus van Marion

  • 15 Mei 2011 - 11:05

    Maharadja Obi:

    Feestje, en de hele Arjan clan was er??? Ik heb wat gemist!! in ieder geval de uitnodiging ;-)

    Piet, blijf sturen (en remmen op zijn tijd). Have fun in India, waanzinnig lieve, maar helaas ook opdringerige mensen!

  • 16 Mei 2011 - 08:56

    Hans (3000 Toeren):

    Zie je wel, mediteren zou goed zijn !! Biertjes alleen helpen daar niet bij. Wees voorzichtig met currys voor ontbijt want een peper in je achterste draagt zeker niet bij aan je gemoedtoestand. Rij ze en geniet.

  • 17 Mei 2011 - 20:45

    Karen:

    Ooooooo,lekker hè die naan broodjes JNM JNM! India,India,India..........en kijk uit, de mensen daar geloven in Karma!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 49810

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: