dag 45 maandag 23 mei niks bijzonders - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 45 maandag 23 mei niks bijzonders - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 45 maandag 23 mei niks bijzonders

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

23 Mei 2011 | India, Dehra Dūn

Dag 45 maandag 23 mei Rustdag
Dehra Dun 0 km
Niets bijzonders .
Lekker uitgeslapen tot 9.00 uur, een wasje en plasje gedaan, alles op het gemak. Deze keer weer niet alles inpakken, hotel betalen, alles op de motor binden, rijden , en we zien wel, waar deze keer door moeten, en waar we uitkomen, het geeft tot iedere keer weer de nodige spanning. Ik heb wat foto´s en filmpjes op de pc gezet, de waarbenjenuweer administratie bijgewerkt, ik was er van de tel van kwijt geraakt, kortom tot 12.00 uur lekker aangekuiteld. Daarna de stad ingegaan. Ik heb bij de Mac Donalds mijn eerste, na lange tijd zwarte koffie gedronken, en een chicken wrap gegeten. Door straten gelopen met wachtende mensen, mensen die op hun klanten zaten te wachten, voordeel is dat de dag wel lekker lang duurt bij deze beroepen. Genoten van de heerlijke geuren, gesnoven van kerrie´s, eettentjes , parfums, en stront want die lag ook overal. Tussen mensen, scooters, en koeien doorgelopen het was een gezellige drukte. Genoten van de wat oudere vrouwen in hun felle kleding . Genoten van de geluiden van altijd toeterende auto´s en brommers daar had ik vandaag niks mee te maken. Genoten dat ik vandaag nergens aan hoefde te denken en niet hoefde te rijden, want altijd geconcentreerd rijden is best vermoeiend. Het is nu 7.00 uur, straks lekker eten, nog wat lopen, krijgen de bilspieren ook weer eens wat doorbloeding en rust. Ik heb vandaag genoten. En morgen? Morgen zien we weer wel. Het zal weer wel beginnen met pakken, afrekenen, opbinden en rijden, rijden naar het volgende hotel.

• 23 Mei 2011 - 17:39

Www.LifeIsJoy.nl:

Hee ik ken die Mac Donalds. :)
    Zit naast hotel President en er schuin tegenover kan je boven een kledingszaak internetten.
    Heerlijk een dagje rust.

• 23 Mei 2011 - 18:15

Charles:

Ha Piet, klinkt goed, benieuwd naar al het verzamelde beeld materiaal en de verhalen. Cheers.

• 24 Mei 2011 - 04:39

Cecile:

heej papa,
    goed om zo nu en dan een dagje rust te nemen. Gisteren was het in Nederland de 'dag van het toeval', ik moest aan u denken omdat het sinds u vertrek voor u elke dag de 'dag van het toeval' is.
    Maak foto's, want we zijn benieuwd naar het door u beschreven straatbeeld. Lang leve zwarte koffie!