dag 47 Karren maar.............. - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu dag 47 Karren maar.............. - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Piet Bruijs - WaarBenJij.nu

dag 47 Karren maar..............

Door: pietbruijs

Blijf op de hoogte en volg Piet

27 Mei 2011 | Nepal, Nepalgunj

Dag 47 woensdag 25 mei
Van Rarepur naar Lucknow is 380 km
Karren maar…………………..
Toen ik weg reed bij mijn hotel was het mijn bedoeling om binnendoor te rijden, dat werd echter bij het hotel door gasten daar, met de meesten nadruk afgeraden, omdat het in deze tijd het dan nogal druk zou zijn met ossen, paarden, en ezel karren en zou niet op schieten, nee, ik kon beter de Indian High Way pakken, dat zou sneller gaan. Dat heb ik dus gedaan, nou dat heb ik geweten. Volgens mij zat half India die dag op die High Way waar ik over moest, alles wat voortbewogen werd door beesten zat op die weg, plus vrachtwagens, auto´ s en brommers. En die zelfde High Way gaat ook nog eens door dorpen, langs eet/en drank tentjes. Gemiddelde snelheid die dag met heel veel moeite, een kleine 30 km per uur. En de laatste 2 uur in het donker waren ook geen pretje. Om 21.30 bij het aanbevolen Clarks hotel aangekomen, waterdoornat, Prijs 8500 roepies excl. tax dat is dus meer dan 200 dollar. Ik heb die man gevraagd of ik ook op het grote bedrijfsfeest mocht komen wat gehouden zou gaan worden als ik die kamer zou nemen. Brommer weer gestart, en weer verder zoeken in het pikdonkere Lucnow, uiteindelijk super hotel gevonden, voor de helft van de prijs. Lekker opgefrist, lekker gegeten. Toen naar de bar, maar dat had ik zo gezien, volgens mij een homo aangelegenheid, lagen zo´n 40 mannen die als aardappelzakken in banken, in groepjes van 2, 3, soms 4 man sensueel aan waterpijpen te lurken .)venie, vinie, foetsie) Ik kwam, ik zag, en ik ging pleiten. Trusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Actief sinds 26 Feb. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 49817

Voorgaande reizen:

09 April 2011 - 28 Mei 2011

GoEast 2

27 Mei 2012 - 30 November -0001

Rondje Rusland

Landen bezocht: